Wees voorbereid en onderzoek je SlaapIDentiteit

Sleepwell Bussum

Optimaal voorbereid voor jouw persoonlijk advies

Wil jij beter slapen, uitgeruster wakker worden of pijnklachten voorkomen? Investeer dan tijdens de lockdown in het onderzoeken van jouw slaapgedrag. Gewoon in je eigen bed. Met onze SlaapID® Thuismeting analyseren wij tijdens drie nachten heel exact jouw slaapgedrag. Met de informatie uit deze analyse geven we je een onderbouwd advies over hoe jij beter kunt slapen. Investeer nu vast in je onderzoek zodat je straks lekkerder kunt slapen. Vraag de SlaapID® Thuismeting nu aan. Wij brengen de SlaapID® bij je thuis langs, we geven je uitleg en je kan aan de slag.

Vraag nu de SlaapID aan

De SlaapID® Thuismeting

Beddenspecialist.nl heeft dus een tijdelijke bedpartner voor je; de SlaapID®. Dit is een elastische band die je ’s nachts om je borst draagt, met daarin een sensor. Na drie nachten heeft de SlaapID-sensor alle informatie opgeslagen over jouw slaaphouding, slaapbeweging, slaapklimaat en slaapritme. Objectieve, onafhankelijke en noodzakelijke informatie waarmee we je verder kunnen helpen in de zoektocht naar een betere slaapoplossing. Zoals we dit met onze bewezen aanpak ook al hebben gedaan bij duizenden klanten voor jou. De SlaapID® meet o.a. de volgende punten:

Hoe start ik?

Het werkt heel simpel. Je doorloopt de volgende stappen om tot inzicht in jouw slaapgedrag te komen:

1. Vraag de SlaapID-slaaptest aan
2. Haal de SlaapID-sensor op in de winkel
3. Gebruik de SlaapID-sensor 3 nachten
4. Laat de SlaapID-sensor uitlezen in de winkel
5. Ontvang direct inzicht in jouw slaapgedrag
Vraag nu de Slaapid aan

 

SlaapID-slaaptest: een schat aan informatie

De SlaapID-slaaptest doe je gewoon lekker thuis, in jouw eigen bed! Terwijl je slaapt vergaart de sensor een schat aan informatie:

  • Slaaphouding – om rugklachten te voorkomen, moeten we liggen met een rechte wervelkolom. Dat kan in meerdere posities: de bekende buik- rug-, zijligging. De sensor meet daarnaast ook nog de vier tussenposities.
  • Slaapbeweging – we wisselen gemiddeld 38 keer per nacht van houding. Hartstikke gezond voor de doorbloeding van jouw lichaam en gewrichten, maar wat doe jij 's nachts?
  • Slaapklimaat – De temperatuur en luchtvochtigheid kunnen stoorzenders zijn en zorgen dat je slecht inslaapt of onrustig slaapt.
  • Slaapritme – een regelmatige, goede slaapcyclus is belangrijk om uit te rusten en te herstellen. SlaapID is dé manier om te bepalen hoe je straks het beste slaapt.

 

Ook benieuwd naar hoe je nu eigenlijk echt slaapt? Vraag dan nu de onafhankelijke slaaptest met de SlaapID aan.                   

SlaapID aanvragen  

 

Maak je op voor verrassende resultaten!

Want Beddenspecialist.nl ziet regelmatig dat notoire buikslapers in werkelijkheid zijslapers zijn en zelfbenoemde stilliggers al woelend in bed een halve marathon afleggen. Onderzoek wees zelfs uit dat 92% van de SlaapID-gebruikers tot nieuwe inzichten kwam! Met die inzichten en de jarenlange ervaring van onze specialisten kun je dan eindelijk de perfecte combinatie van bedbodem, matras en kussens in huis halen. Investeer daarom nu in slaaponderzoek om straks voor altijd beter te slapen. Zo begin je uitgerust aan de fase na de lockdown. Hoe mooi is dat? Vraag nu de SlaapID® aan en ga op ontdekkingsreis in je eigen bed.
; ;