Onze winkels zijn tijdelijk gesloten maar de webshop is 24/7 open!

Om straks weer samen te kunnen zijn, houden we nu even afstand.

Ten gevolge van de beslissing die het RIVM en de Nederlandse overheid namen om verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, zijn al onze Beddenspecialist winkels per direct gesloten.

We kunnen ons goed voorstellen dat er vragen zijn met betrekking tot onze leveringen, services en producten. Hier vind je alvast de meeste gestelde vragen. Mocht je hier geen antwoord tussen vinden, neem dan telefonisch of via de mail contact met ons op. Dan helpen we je graag verder.

Vragen en antwoorden vanwege verplichte winkelsluiting

Hoe kan ik jullie het beste bereiken nu de winkels dicht zijn? 

Op onze winkeloverzichtpagina vind je het telefoonnummer en e-mail adres van de Beddenspecialist winkel in de buurt. Hierop blijven wij bereikbaar voor alle vragen.

Ik heb een bestelling geplaatst. Wordt deze nog wel geleverd nu de winkels dicht zijn?

Zeker! We bezorgen nog steeds al onze slaapkamerartikelen bij jou thuis. Vanwege de maatregelen die we door de drukte moeten treffen kan de levering van je bestelling iets langer op zich laten wachten. Er wordt contact met je opgenomen zodra de goederen binnen zijn en geleverd kunnen worden.

Ik heb een offerte gehad en ik wil deze omzetten in een order. Kan dit nog?

Heel graag. Als je de offerte wilt activeren neem dan per telefoon of e-mail contact met ons op en dan stemmen we dit samen af.

Ik heb een proefkussen of proefmatras thuis. Kan deze teruggebracht worden?

We nemen contact met je op om dit af te stemmen.

Ik wil goederen ruilen. Hoe doe ik dit nu de winkels dicht zijn? 

Wil je hier over telefonisch contact met ons opnemen of een mailtje sturen? Graag bespreken we hoe we dit het beste kunnen doen.

Ik wil iets retourneren, kan dit nog?

Retourneren kan zeker, we willen graag dat je tevreden bent over onze producten. Neem contact op met de winkel waar je het artikel hebt gekocht, zij stemmen dit met je af.

Ik had al een afspraak staan. Kan deze doorgaan?

De afspraak kan door gaan maar op een ander moment. Hier nemen we contact over met je op om deze verplaatsen. Eventueel kunnen we je ook op een andere manier van dienst zijn. Dit bespreken we samen.

Ik heb thuis de SlaapID sensor voor de SlaapID thuismeting liggen. Kan ik deze terug brengen?

Onze winkels zijn gesloten dus terugbrengen gaat niet. Wij nemen hier contact met je over op om te bespreken of we de sensor thuis kunnen ophalen. Wij lezen de gegevens uit en maken alvast een afspraak, na 19 januari, met je om de resultaten door te nemen en een op maat advies te geven.

Ik heb dringend een nieuwe matras / bed / dekbed / hoofdkussen nodig. Kan ik nog iets bestellen?

Uiteraard willen we je tijdens de lockdown ook zo goed mogelijk kunnen helpen. Via onze webshop kunnen de belangrijkste producten besteld worden. Klik hier om naar de webshop te gaan. Ook kunnen we je de SlaapID thuismeting  aanbieden. Ter voorbereiding op een advies kunnen we dan je slaaphouding,  slaapbeweging en slaapklimaat alvast in kaart brengen. Ook ontvang je dan een korte inventarisatielijst voor je wensen en behoeften. Als de winkels dan weer open mogen, maken we meteen een afspraak en zijn we optimaal voorbereid voor een goed, snel en direct advies.

Ik heb een servicevraag over mijn matras / bed? Waar kan ik hiervoor terecht?

Wij zijn bereikbaar via telefoon en e-mail, aarzel niet om contact met ons op te nemen om dit te bespreken. Indien noodzakelijk komen we bij je langs om een mogelijk defect te verhelpen / probleem op te lossen.

Welke Corona maatregelen kan ik verwachten als jullie producten komen afleveren / monteren? 

Wij leveren orders nog ‘gewoon’ uit en zullen hiernbij richtlijnen van het RIVM volgen. 

  • Onze bezorgmedewerkers zullen gepaste afstand houden tijdens het bezorgen. Mogelijk vraagt je thuissituatie erom dat onze bezorgmedewerker je tijdens het installeren vraagt om de ruimte te verlaten.
  • Bij een enkele ondernemer wordt er uitsluitend tot aan de deur bezorgd. Dit wordt van tevoren afgestemd.
  • De bezorgers volgen de richtlijnen van het RIVM. Mogelijk vragen ze na de bezorging of zij de handen mogen wassen.
  • Betalingen meestal aan de hand van een factuur die bij bezorging wordt overhandigd. In een enkel geval via pinautomaat: met bankpas of contactloos via de telefoon
  • Als je ziek bent, verkouden of andere signalen die mogelijk wijzen op Corona, verzoeken wij even contact met ons op te nemen. In overleg zullen we dan een nieuwe afspraak inplannen, omdat wij ook onze medewerkers graag gezond houden.
; ;