Lieve klanten,

We mogen weer! Deden we er alles aan om je lekker te laten slapen, nu kunnen we je ook eindelijk weer verwelkomen in de winkel!

Zoals je van ons gewend bent houden we rekening met alle maatregelen zoals die voorgeschreven worden door het RIVM en vanuit de overheid.

Deze maatregelen vind je hier terug.

Plan een afspraak 

Vraag een SlaapID thuismeting aan

Hygiëne protocol in de winkels:

We volgen de richtlijnen van het RIVM op. Al onze medewerkers zijn hierover geïnformeerd en krijgen de juiste richtlijnen mee. Zodra er nieuwe richtlijnen komen, geven we die direct door aan onze medewerkers. Alles is er op gericht om besmetting te voorkomen. Dit betekent o.a.

  • Nu we weer open mogen werken wij ook op afspraak. Daarmee kunnen we onze klanten beter spreiden en voorkomen dat het te druk wordt in de winkel.
  • Het kabinet heeft aangegeven dat het verplicht is om mondkapjes (advies type || of type ||-R) te dragen in de winkels en publieke ruimtes. Wij vragen je vriendelijk hier gehoor aan te geven. 
  • Wij schudden even geen handen en blijven op gepaste afstand
  • Wij reinigen na ieder bezoek: Deurklink, tafel, pinautomaat, computer
  • Bij het test-liggen leggen we voor iedere klant een fris kussensloopje of handdoekje op het kussen neer
  • We geven tot nader order uit hygiëne oogpunt geen testkussens meer mee
  • Wij vragen zo veel mogelijk contactloos te betalen. Via pinautomaat met bankpas of contactloos via telefoon
  • Hoesten of niezen? Dat doen we netjes in de elleboog en we maken gebruik van papieren zakdoeken
  • Wij bieden de mogelijkheid tot handen te wassen wanneer je dat wilt.
  • Wij wassen zoals gebruikelijk de SlaapID banden na ieder gebruik.

Je kunt ervan uitgaan dat medewerkers die verkouden of grieperig zijn, direct thuis blijven.

Hygiëne protocol bij bezorgen:

Bij het bezorgen van de producten zullen wij de richtlijnen van het RIVM volgen. 

  • Onze bezorgmedewerkers houden gepaste afstand tijdens het bezorgen. Mogelijk vraagt je thuissituatie erom dat onze bezorgmedewerker je tijdens het installeren vraagt om de ruimte te verlaten.
  • Bij een enkele ondernemer wordt er uitsluitend tot aan de deur bezorgd. Dit wordt van tevoren afgestemd.
  • De bezorgers volgen de richtlijnen van het RIVM. Mogelijk vragen ze na de bezorging of zij de handen mogen wassen.
  • Betalingen meestal aan de hand van een factuur die bij bezorging wordt overhandigd. In een enkel geval via pinautomaat: met bankpas of contactloos via de telefoon
  • Als je ziek bent, verkouden of andere signalen die mogelijk wijzen op Corona, verzoeken wij even contact met ons op te nemen. In overleg zullen we dan een nieuwe afspraak inplannen, omdat wij ook onze medewerkers graag gezond houden.
Plan een afspraak

Benieuwd naar je Slaapscore?

 

Doe nu de Slaapscore, het kost je slechts een paar minuten! 

Doe de Slaapscore!