Makkelijk, snel en veilig
producten reserveren.

Via Click & Collect kun je geselecteerde artikelen van Beddenspecialist online reserveren. Daarna haal je de reservering op en betaal je bij een deelnemende winkel. Reserveer een product en wellicht kan je deze vandaag al ophalen (er moet wel minimaal 4 uur tussen moment van reserveren en ophalen zijn). Jouw Beddenspecialist stemt de tijd van op halen met jou af. Ontdek ook het voordeel van Click & Collect!

 

Bedvisie Nieuwegein is met pensioen

Beddenspecialist Bedvisie

  • maandag gesloten
  • dinsdag gesloten
  • woensdag gesloten
  • donderdag gesloten
  • vrijdag gesloten
  • zaterdag gesloten
  • zondag gesloten

lk zoek een andere winkel

Hoe werkt Click & Collect stap voor stap?

  1. Op Beddenspecialist.nl selecteer je jouw lokale winkel in de buurt.
  2. Vervolgens klik je op de button “Click & Collect”.
  3. Reserveer een product en vul de gevraagde gegevens in.
  4. Na de reservering ontvang je van ons een e-mail met daarin de bevestiging.
  5. De Beddenspecialist neemt contact met je op over het moment van afhalen en je ontvangt hiervan een bevestiging per mail.
  6. Jouw reservering is apart gezet in de winkel en kan worden opgehaald vanaf het aangeven tijdstip. Wil je liever dat het langs gebracht wordt? Bespreek dit dan met de Beddenspecialist. 
  7. Bezoek het afhaalpunt van de door jou geselecteerde Beddenspecialist winkel en bij het tonen van het afhaalbewijs ontvang je, in de winkel, jouw reservering en reken je ook direct de reservering af.
  8. bekijk assortiment

Wij zijn er voor jou, ook tijdens deze gekke tijden. Vanaf 3 maart mogen wij weer open op afspraak! Daarnaast kunnen we je ook online verder helpen. Je kunt bij ons terecht via onze webshop (deze artikelen worden rechtstreeks via onze leveranciers geleverd aan huis) of via Click & Collect (je kunt de artikelen afhalen in onze winkel).

Kom je de artikelen ophalen in de winkel dan vragen we je rekening te houden met het volgende:

  • Draag voor de zekerheid altijd een mondkapje
  • Kom alleen
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Houd je afhaalbewijs bij de hand
  • Volg de instructies op van onze medewerkers
  • Blijf thuis als je verkoudheidsklachten hebt
  • bekijk assortiment

Meest gestelde vragen over Click & Collect

Wanneer kan ik mijn reservering komen afhalen?

Na het plaatsen van de bestelling neemt de winkel telefonisch contact met jou op voor het maken van een afspraak. Je kan dan tijdens het afgesproken tijdslot langskomen in onze winkel.

Wanneer zijn de winkels geopend voor het afhalen van een bestelling?

Onze winkel zal telefonisch contact opnemen voor het maken van een afspraak. Er zal gekeken worden naar een eerst mogelijke beschikbare optie voor beide partijen.

Wat is het verschil tussen de webshop en Click & Collect?

Alle producten die op reservering geplaatst worden bij Click & Collect kunnen uit voorraad geleverd worden van onze winkel. Producten in de webshop worden binnen enkele (werk)dagen per post verstuurd naar het gewenste (lever)adres. Deze producten worden rechtstreeks verstuurd vanuit onze leveranciers.

Kan iemand anders mijn reservering afhalen?

Mocht jezelf niet in de gelegenheid zijn om de bestelling op te halen, dan mag je dit doorgeven aan de winkel. Wij houden vervolgens rekening met een ander persoon. Vergeet niet de bevestiging mee te nemen/geven van jouw reservering.

Komen er onverwachte kosten bij?

Mocht de bestelling toch aan huis geleverd moeten worden door de winkel, hanteren wij (eventuele) verzendkosten voor een bedrag onder de €50,00-.

Hoe kan ik mijn gekochte artikelen via Click & Collect retourneren?

Mocht je een product retour willen brengen dan kan je het beste eerst contact opnemen met onze winkel. Zodat samen afgestemd kan worden of dit kan en zo ja, wanneer dit zou kunnen.

Waarom is niet elk artikel beschikbaar voor Click & Collect?

Alle producten die worden aangeboden via Click & Collect zijn direct leverbaar uit de voorraad van onze winkel. Waardoor wij extra snel kunnen leveren en op een gewenst moment voor jou de bestelling voor u klaarzetten.

Ik kan mijn reservering niet ophalen op het afgesproken tijdsslot, wat nu?

Ben je niet in de gelegenheid om de bestelling op te halen op het afgesproken tijdstip? Geef dit zo spoedig mogelijk aan ons door. Zodat wij voor jou een nieuwe afspraak kunnen inplannen.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Wil je toch de reservering annuleren? Dit kan je doen door een mail naar ons toe te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.

Hoe kan ik mijn reservering betalen?

Wanneer je langskomt in onze winkel kan je gelijk betalen. Geen betaling vooraf vereist.

Kan ik mijn reservering zien voordat ik deze koop in de winkel?

Mocht je een reservering plaatsen dan kan je opgeven bij de opmerking dat je graag het product eerst wilt zien voordat je deze wilt afrekenen. Vervolgens tijdens een afgesproken tijdslot kan je het product bekijken en betalen.

Wat moet ik meenemen als ik mijn reservering ophaal?

Vergeet niet jouw bevestiging van de reservering en van jouw tijdslot mee te nemen. Het is niet verplicht om deze uit te printen. U kunt deze ook via de telefoon tonen.

Kan ik mijn reservering laten inpakken als cadeau?

Graag helpen wij je zo goed mogelijk waar nodig. Mocht je interesse hebben in een cadeauverpakking, dan dit graag aangeven bij opmerkingen tijdens het plaatsen van de reservering. Wij bespreken graag telefonisch de mogelijkheden.

}

Via Click & Collect kun je geselecteerde artikelen online reserveren. Vervolgens stemmen wij samen met jou een ophaalmoment af. Daarna haal je de reservering op in de winkel.

Click & Collect assortiment
; ;